Copa Catalunya PDF Drukuj E-mail
PIŁKA NOŻNA - Trampkarze
<< Start < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna > Ostatnia >>
Strona 1 z 6
W dniach 02.07 - 07.07.12 dwie drużyny piłkarskie Klubu Sportowego Ożarowianka - roczniki 1998 i 1999 - wspomagane przez zawodników z roczników 2001 i 2002 wzięły udział w Turnieju Piłkarskim Copa Catalunya, rozgrywanym na szesnastu trawiastych boiskach Katalońskiego Związku Piłki Nożnej w miejscowości  Blanes.

Wyjechaliśmy na Turniej- grupą liczącą czterdzieści pięć osób - w dniu  28.06.12 wieczorem, żeby rano zameldować się w kompleksie aquaparku wodnego  Fildorado w Stuttgarcie. Kolejny etap podróży nastąpił wieczorem i następnego  dnia dojechaliśmy na miejsce zakwaterowania w hotelu Riviera w Santa Susana. W roczniku 1998 mecze grupowe rozegraliśmy z następującymi drużynami: MPK Boruta Zgierz, Taby IS I(Szwecja), Peterhead Boys Club Colts(Szkocja). W finałach B zmierzyliśmy się z ekipą Mazowsza Miętne i ponownie  Szkotami z Peterhead Boys Club. W roczniku 1999 nasi grupowi rywale to dwie  włoskie ekipy - Assocalcio i AS Ricortola, UKS Skórzewo i Washington Internationals. W finałach B ponownie zmierzyliśmy sie z drużynami włoskimi - Pol Virgilio i AS Ricortola. Obie nasze drużyny zaprezentowały się dobrze pod
względem techniki i taktyki, przewaga fizyczna była po stronie przeciwników. Młodzi piłkarze KS Ożarowianki pokazali ambicję i radość w rywalizacji z rówieśnikami z innych krajów, dając powody do dumy swoim Trenerom i Opiekunom. Kolejnym etapem wycieczki było zwiedzanie Barcelony i  jej zabytków.Zobaczyliśmy Stadion Camp Nou, Kościół Sagrada Familia, La Ramblas,  kamienice Gaudiego. Po wyjeździe w dniu 07.07.2012 z Hiszpanii i  dotarciu do schroniska młodzieżowego w Stuttgarcie zwiedziliśmy centrum miasta i  jego zabytki. Zobaczyliśmy również kompleks sportowy Porsche Arena, Stadion VFB  Stuttgart i piękne Muzeum Mercedesa. Wróciliśmy do Ożarowa 09.07.12 w godzinach  porannych zmęczeni, szczęśliwi i pełni wrażeń. Jako Kierownik  wycieczki chciałbym podziękować Zarządowi Klubu Sportowego Ożarowianka za pomoc  w organizacji transportu, Panu Burmistrzowi Pawłowi Kanclerzowi i władzom naszego  miasta Ożarów Mazowiecki za możliwość promowania naszej Gminy i Miasta w trakcie  Turnieju. Dziękuję również Rodzicom uczestników wyjazdu za zaufanie i pomoc w  promocji zdrowego i sportowego trybu życia, poszerzaniu  horyzontów.